Image 1 / 2

    Eenvoudig, maar toch krachtig en flexibel

    Het dashboard heeft de mogelijkheid om tot drie wachtrijen tegelijkertijd weer te geven en is geheel naar eigen wens in te richten met verschillende widgets.

     

    Widgets

    Deelnemers
    Geeft weer hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn.

    Deelnemer details
    Toont hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn en geeft details over iedere deelnemer.

    Gesprekken afgerond
    Presenteert het totaal aantal gesprekken die zijn afgehandeld. Het informatie icoon kan gebruikt worden om te resetten.

    History wachtenden
    Weergeeft het verloop van het aantal wachtenden in een grafiek.

    Service Level
    Beschrijft het service level performance; het percentage gesprekken dat is opgenomen binnen de service level tijd.

    Verlaten
    Geeft het aantal bellers die de wachtrij voortijdig heeft verlaten weer.

    Volgende wachtende
    Omschrijft de wachttijd van de langst wachtende beller in de wachtrij.

    Wachtenden
    Laat het aantal wachtende in de wachtrij zien.

    Wachtenden (detail)
    Toont het aantal wachtende en wie er wacht in de wachtrij.

Eenvoudig, maar toch krachtig en flexibel

Het dashboard heeft de mogelijkheid om tot drie wachtrijen tegelijkertijd weer te geven en is geheel naar eigen wens in te richten met verschillende widgets.

 

Widgets

Deelnemers
Geeft weer hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn.

Deelnemer details
Toont hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn en geeft details over iedere deelnemer.

Gesprekken afgerond
Presenteert het totaal aantal gesprekken die zijn afgehandeld. Het informatie icoon kan gebruikt worden om te resetten.

History wachtenden
Weergeeft het verloop van het aantal wachtenden in een grafiek.

Service Level
Beschrijft het service level performance; het percentage gesprekken dat is opgenomen binnen de service level tijd.

Verlaten
Geeft het aantal bellers die de wachtrij voortijdig heeft verlaten weer.

Volgende wachtende
Omschrijft de wachttijd van de langst wachtende beller in de wachtrij.

Wachtenden
Laat het aantal wachtende in de wachtrij zien.

Wachtenden (detail)
Toont het aantal wachtende en wie er wacht in de wachtrij.

Yeastar Hosted Voice - Wallboard

Het Wallboard, ontwikkeld door Yeastar Nederland, sluit naadloos aan op de Yeastar PBX en is bestemd voor iedereen die opzoek is naar een duidelijk overzicht in zijn of haar belverkeer en wachtrijen. De kosten zijn een vast bedrag per maand.
- Wallboard
- Wallboard €9,50
Op voorraad Levertijd Vandaag besteld voor 22:00 uur, is volgende werkdag in huis!
Vandaag besteld voor 22:00 uur, is volgende werkdag in huis! Je hebt nog: counting... uur
Verlaag uw kosten
Verbeter uw communicatie
Vergroot uw bereik
Voor 22:00 besteld, morgen in huis.

    Eenvoudig, maar toch krachtig en flexibel

    Het dashboard heeft de mogelijkheid om tot drie wachtrijen tegelijkertijd weer te geven en is geheel naar eigen wens in te richten met verschillende widgets.

     

    Widgets

    Deelnemers
    Geeft weer hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn.

    Deelnemer details
    Toont hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn en geeft details over iedere deelnemer.

    Gesprekken afgerond
    Presenteert het totaal aantal gesprekken die zijn afgehandeld. Het informatie icoon kan gebruikt worden om te resetten.

    History wachtenden
    Weergeeft het verloop van het aantal wachtenden in een grafiek.

    Service Level
    Beschrijft het service level performance; het percentage gesprekken dat is opgenomen binnen de service level tijd.

    Verlaten
    Geeft het aantal bellers die de wachtrij voortijdig heeft verlaten weer.

    Volgende wachtende
    Omschrijft de wachttijd van de langst wachtende beller in de wachtrij.

    Wachtenden
    Laat het aantal wachtende in de wachtrij zien.

    Wachtenden (detail)
    Toont het aantal wachtende en wie er wacht in de wachtrij.

Eenvoudig, maar toch krachtig en flexibel

Het dashboard heeft de mogelijkheid om tot drie wachtrijen tegelijkertijd weer te geven en is geheel naar eigen wens in te richten met verschillende widgets.

 

Widgets

Deelnemers
Geeft weer hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn.

Deelnemer details
Toont hoeveel deelnemers in de wachtrij beschikbaar zijn en geeft details over iedere deelnemer.

Gesprekken afgerond
Presenteert het totaal aantal gesprekken die zijn afgehandeld. Het informatie icoon kan gebruikt worden om te resetten.

History wachtenden
Weergeeft het verloop van het aantal wachtenden in een grafiek.

Service Level
Beschrijft het service level performance; het percentage gesprekken dat is opgenomen binnen de service level tijd.

Verlaten
Geeft het aantal bellers die de wachtrij voortijdig heeft verlaten weer.

Volgende wachtende
Omschrijft de wachttijd van de langst wachtende beller in de wachtrij.

Wachtenden
Laat het aantal wachtende in de wachtrij zien.

Wachtenden (detail)
Toont het aantal wachtende en wie er wacht in de wachtrij.