Yeastar MyPBX S100 VoIP telefooncentrale
- Productomschrijving
- VoIP telefooncentrale voor het MKB
- Tot 30 simultane gesprekken
- Maximaal 16 analoge poorten
- Maximaal 16 BRI-poorten
- Geschikt voor maximaal 100 gebruikers (200 na uitbreiding)
- Uitgebreide telefoonfunctionaliteiten
- Met ingebouwde firewall
- Ondersteunt VPN, QoS en VLAN
- Eenvoudig te beheren via web-based interface
- 1U rackmountable
- Reviews
Eigenschappen Yeastar S100 PBX
Uitbreidingsmodules
De Yeastar S100 PBX heeft een modulaire opbouw. Afhankelijk van uw wensen kan er een samenstelling worden gemaakt met de beschikbare modules (FXS, FXO, ISDN2, GSM/4G).
In de Yeastar S100 PBX kunnen maximaal acht modules geplaatst worden. De volgende modules zijn geschikt: S2, O2, SO, B2, GSM en de 4G module. Om deze modules te kunnen plaatsen is er een opsteekmodule nodig: EX08 of de EX30
VoIP telefoons (toestellen)
De Yeastar S100 PBX is compatibel met VoIP telefoons van grote merken, waaronder Gigaset en Yealink.
Ingebouwde Firewall
De Yeastar S100 PBX zorgt niet alleen voor vlekkeloze communicatie, deze communicatie verloopt ook nog eens veilig dankzij de ingebouwde firewall. Schadelijke data wordt niet doorgelaten, waardoor u probleemloos via VoIP kunt blijven bellen. Tevens heeft u de mogelijkheid om VLAN's (Virtual LAN) en VPN-tunnels op te zetten. Met Quality of Service (QoS) geeft u bepaalde functionaliteiten prioriteit, waardoor er voor deze functionaliteit bandbreedte wordt gereserveerd. Hiermee is de werking van deze functionaliteit gegarandeerd.
Eenvoudig beheer
Beheer de Yeastar S100 PBX met de intuitive en grafische interface met point-and-click techniek. Alles kan op afstand worden beheerd zolang internet beschikbaar is. niet alleen de telefooninstellingen, maar ook de mogelijkheden op firewallgebied past u via deze interface aan.
Telefoonfunctionaliteiten
De Yeastar S100 PBX is ontworpen om u te ondersteunen bij de groei van uw organisatie. Het beschikt daarvoor over een uitgebreid scale aan mogelijkheden. Enkele functies zijn het opzetten van een groepsgesprek (conference call), het instellen van wachtmuziek, het in de wacht zetten van de inkomende lijn, doorverbinden, etc.
- Gerelateerde producten